Pakketje zaterdagochtend weggebracht naar postagentschap. Hoe lang kan het maximaal duren voordat je hem online kan volgen op www.tracktrace.nl ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Naar mijn idee zou dat nu al moeten kunnen. Toegevoegd na 16 minuten: zogauw een pakketje door een controlepost is gegaan moet je het kunnen volgen. 1ste post is het postagentschap, maar dat is nog niet interessant. 2de post is het verdeelstation, daar kan het al snel zijn, als dat dicht bij het agentschap ligt, of er kan een nachttrein overheen gaan.en dan kan het 12 uur later zijn Op een zaterdag wegbrengen betekent dat het pakketje waarschijnlijk langer ligt voor het gaat reizen, dus de eerste track duurt wat langer.

ik heb zelf wel eens mijn mobiel opgestuurd via TNT post, aangetekend verstuurd enzo, maar het duurde 1,5-2 weken voordat ik op die site kon zien dat er überhaupt iets mee gebeurd was. uiteindelijk is mijn mobiel nog kwijtgeraakt in de post maar goed, ik zou dus uitgaan van ongeveer 1,5-2 weken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100