heb mijn elektrische scooter opgeladen ,ik wil vertrekken geen stroom ,steek hem terug in en wel stroom maar zwak, zou batterij stuk zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Als dit het geval is zijn de accu's op omdat deze dan geen stroom meer kunnen vasthouden.Als u de scooter de hele nacht onder de lader heeft gestaan moet deze s'morgens geladen zijn.Zodra u de scooter van de lader afkoppeld en bij gebruik ziet u dat de energiemeter met rijden meteen in het rood slaat is dit inderdaad het geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan zeker een mogelijkheid zijn waarom de spanning niet meer zo hoog is als hoort.

Het beste is om de accu zelf door te meten, of dit te laten doen. Als je niet weet, of geen apparatuur hebt kan je dit gemakkelijk laten meten bij een accuspecialist of een autogarage.

Ook kan je de accu eens opladen via een accu-druppelaar dan weet je ook of het aan de accu of de scooter ligt. Met een druppelaar weet je immers zeker dat de accu oplaadt. Misschien dat er iets in de scooter niet goed meer is waardoor de accu niet meer laadt.