pakket verstuurd maar nooit aangekomen in belgie,heb geen bonnetje meer , wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Dan kan je heel weinig doen, helaas. Je moet wel kunnen bewijzen dat je het verzonden hebt en je moet kunnen aangeven welk pakketje er kwijt is.

Bewaar dus altijd het bonnetje tot het pakketje veilig is aangekomen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een pinafschrif is meestal ook een geldig bonnetje, aan de datum hiervan kunnen ze de gewenste gegevens in de computer opzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
staat er misschien op jou rekening afschrift van de pin betaling het z.g. tracking nummer ( verzend nummer ) ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder verzendnummer kun je heel weinig, vrijwel niets beter gezegd... Volgende keer inderdaad nummer bewaren. Je kunt eventueel de verzendmaatschappij bellen, maar kleine kans
Dat ze je kunnen helpen.