Waar kan je nog op internet van bus- en tramlijnen vinden hoeveel strippen je nodig hebt, dus het aantal zones?

Ik vind wel wat strippenkaarten kosten, niet wat je er mee kan doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In de tram zelf kan je zien wat aan de zijkanten hangt langs welke haltes je komt en ook de zones dacht ik.

Zie bron
Bron 1 : zonne overzicht Amsterdam
bron 2: alle zones door op de kaart van nederland. De nummers van de zones
Bron 3: wikipedia over zones
Bron 4:antwoord op de vraag uit hoeveel zones je reis bestaat (klik daar op ritprijs of op regionaal, dan kan je het aantal zones zien en de prijs)
Bron 5: de zones toen je nog met de strippenkaart kon reizen in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan via www.9292ov.nl
Zoek je route en kies voor alleen bus en tram!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar staat alleen het totale aantal zones, niet hoeveel strippen je moet afstempelen. Extra van belang als je moet overstappen en van verschillende vervoermaatschappijen gebruik maakt.
Met een strippenkaart kun je in al het openbare vervoer in Nederland reizen, behalve met de trein en lijnbussen.
Sinds de invoering van de OV kaart kun je niet overal meer gebruik maken van de strippenkaart, bv in Rotterdam.