Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik op 1 december zo goedkoop mogelijk vanuit Amsterdam naar Oldenzaal?

Vanwege een concert op 1 december, kan ik pas vrij laat terug. Door die reden kom ik zeer laat aan (wat ik al heel onaantrekkelijk vind). Tevens rijdt de laatste trein die ik nodig heb niet meer rond die tijd. Vandaar ik een alternatief zoek, zoals bijvoorbeeld een taxi of carpool rit. Eventueel meerijden met iemand anders die naar hetzelfde evenement gaat en vlakbij woont. (Junior Eurovisiesongfestival) Tevens speelt rond dezelfde tijd Ajax tegen PSV. Maar ik zou niet weten, hoe in contact te komen met deze mensen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
519

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is een site online waarbij mensen die willen carpoolen elkaar kunnen vinden:

http://www.carpooldate.nl/

Toegevoegd na 7 minuten:
Je hoeft trouwens alleen maar te zien hoe je vanuit Hengelo naar Oldenzaal komt.
Op de site van het junior songfestival lees ik dat het om 20.15 begint en 2 uur duurt. Dat houdt in dat je rond 22.30 echt wel klaar bent.

De HMH ligt op 2 minuten lopen van het station Amsterdam Bijjlmer.
De laatste trein die je kunt nemen om vanaf dat station naar station Hengelo te komen gaat om 23.30 uur. Die kun je ruim halen.

Vanaf station Hengelo kun je je dan misschien laten ophalen door familie of je neemt vanaf daar een taxi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eventueel een idee om een Bed & Breakfast / jeugdherberg / hotel te boeken voor een nachtje?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een rechtstreekse bus bereikbaar vanaf Amsterdam Bijlmer CS http://www.booking.com/hotel/nl/campanile-campanileamsterdam.nl.html?aid=314924;label=station-bijlmer-arena-2pSiAgeLas3kikMB9bvLDQS6565432708;sid=1c4b80fc0f0585587b257b40c9301e9a;dcid=4;srfid=3efec4b942e92f0f6273233d988a67e6X2

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding