Wat is het beste los mee te nemen navigatie systeem? Batterij die lang mee gaat, makkelijke bediening en instellingen om makkelijk achteraf te rijden

Ik zoek een navigatiesysteem waarmee ik makkelijk en flexibel routes via achteraf wegen kan instellen. Dus flexibeler als alleen 'vermijd snelwegen'. Ook wil ik makkelijk de voorgestelde route kunnen wijzigen op bepaalde gedeeltes van de route via drag en drop zonder dat ik 'route via' moet doen.

Omdat ik geen sigarettenaansteker heb in mijn auto zoek ik een batterij die lang meegaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Als je een smartphone hebt, zou ik een smartphone app gebruiken. Als je je internet wilt gebruiken kan je google maps of een navigatie via internet gebruiken, maar als je geen hoge internetkosten wil hebben, zou ik een van de navigatie apps gebruiken die de mappen op je smartphone laden als er genoeg plek is.

Net zo makkelijk toch dan een apart apparaat kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
er zijn zeker ook wel houders voor te kopen als dat nodig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Garmin heeft het bij mij altijd heel goed gedaan. Nu hebben wij een ingebouwd systeem van Mercedes, werkt ook wel redelijk. Ik ga er van uit dat Garmin zijn producten nu al weer een stuk verbeterd heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk naar een outdoor navigatiesysteem dat je met een autosetje kunt bevestigen. Werkt doorgaans op een paar simpele AA-batterijtjes die redelijk lang meegaan en makkelijk te verwisselen zijn. Het beeldschermpje is kleiner dan de autonavigators, dus kies een fors exemplaar met verlichting. Verder hangen de mogelijkheden af van de gebruikte kaartensets. Bij Garmins kun je met een trucje meerdere kaartensets over elkaar projecteren. Op die manier is het zelfs mogelijk om auto-, fiets- en topografische kaarten te combineren.