Waar vind ik meer informatie over het verkeersoefenterrein van de ANWB?

Ik zou graag zelfstandig wat meer willen oefenen zonder steeds een instructeur op mijn nek te hebben hijgen. Ik heb gehoord over een verkeersoefenterrein van de ANWB waar je zelf mag rijden, en dat er toezicht is vanuit een 'verkeerstoren'. Ik kan er op het internet alleen weinig van vinden. Heeft iemand meer informatie? Mag je hier gebruik van maken zonder dat je bij de anwb rijlessen afneemt? wat is de prijs voor een paar uur rijden? Waar is het terrein? is er een website? Alvast bedankt!

11 jaar geleden
in: Vervoer
3.1K

Antwoorden (2)

Je kan een cd kopen van ANWB die had ik ook en het is erg handig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lucius0605
11 jaar geleden
een cd??
Op de website van de ANWB kan ik dit niet vinden.
Wellicht dat het 't makkelijkste is om gewoon even contact op te nemen met de ANWB. Een Mailtje of telefoontje doet vaak wonderen en geeft je het meest passende antwoord.