hoe heet dit voertuig?

ik wil graag weten hoe dit voer tuig heet op de site van diveco noemen ze het transportvoertuigen maar zo heet het ofiesjeel neit op internet vind je met die zoekterm aleen voertuigen van diveco en er zullen nog wel meer merken zijn en op marktplaats vind je helemaal niks dus ik wil de ofisjele naam weten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is trouwens officieel en officiële
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen punt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit gehoord van interpunctie??

Antwoorden (3)

Bestelauto met open laadbak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn electrische transportvoertuigen ontwikkeld voor gebruik op vakantieparken, sportparken, intern transport, binnenstedelijke distributie, hogescholen, universiteiten, ziekenhuizen, etc.

Onderstaande site heeft diverse modellen te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een All Terrain Carrier.

Een motorvoertuig bestemd voor gebruik buiten de weg aangedreven door een elektromotor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mag er (met bromfietsrijbewijs) ook mee op de openbare weg, het wordt gezien als brommobiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik deze site bekijk: http://www.novosite.nl/editor/assets/company/Catalog-Alke-ATX-range-DE.pdf Zie ik toch duidelijk op één van de foto's een bord voor motorvoertuigen bestemd voor gebruik buiten de weg. Aan de hand van de Europese wetgeving zou ook in Duitsland als een voertuig bestemd voor op de weg toegelaten moeten worden.