theorie examen oefenen?

ik ben 1x gezakt voor mijn theorie. ik had 6 fout teveel.. wel erg jammer natuurlijk! nu weet ik dus niet hoe ik het beter kan aanpakken met leren. Ik wil mijn theorie wel graag halen de volgende keer. Ik hoorde dat je ook lessen hebt waar je gezamelijk voor je theorie gaat oefenen en dan eind van de middag je theorie examen krijgt. is dat ook ergens in de regio Drenthe te doen? en hoeveel kost zoiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je ook nog wat aan onderstaande links Jejaa.
http://jvd.infoteur.nl/specials/verkeerskennis-test.html
of
http://www.autorij-instructie.nl/
Heb je vragen, dan kan je deze altijd stellen en zal ik proberen zo snel mogelijk antwoord te geven.

Antwoorden (2)

Gebruik een CD-rom met oefenvragen, deze zijn precies zo gemaakt als op het examen. Je kan ook een boek kopen/lenen met van diezelfde vragen. kijk eens bij je bibliotheek. Op internet zijn ook websites te vinden met oefenvragen, veel hiervan zijn echter wel betaalsites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Die cd heb ik zeer veel mee geoefend, echt superhandig. Je weet ook precies de vraagstelling die ze gebruiken op het examen.
Mijn rijschool bood oefenlessen aan voor theorie, dit was dan 1x in week en kostte dacht ik 5 euro per keer.
Dat was bij de rijschool Olaf Botenga