Als je een auto rijbewijs hebt mag je geen scooter meer rijden dat was vroeger,
Je moet er een apart rijbewijs voor halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een autorijbewijs mag je ook scooter rijden, andersom niet.
Wanneer je in het bezit bent van een rijbewijs B, ben je ook gelijk eigenaar van het rijbewijs AM.

Wanneer je dus met 2toDrive meedoet kan je op je 17e én met een begeleider autorijden én zelfstandig op een scooter
of brommer rijden. Als je op je 17e een scooter bestuurd, dan hoeft er geen begeleider achterop mee.
AlphaLimaSierra