Hoe kan ik zorgen dat een pakket uit het buitenland eerder wordt bezorgd door vooraf de inklaringskosten cq invoerrechten te betalen?

Invoerrechten indien van toepassing. Maar als je eerst een brief krijgt over inklaringskosten en je moet dat ook weer eerst terug sturen dan is het pakket zo pakweg een week langer onderweg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb gehoord dat dit moet kunnen, ik kan alleen niet vinden hoe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Ja dat moet kunnen, en hoe of wat voor u het beste is, is simpelweg op te zoeken op de site.
Succes ermee.