Je zou de autoverzekering van de HEMA eens kunnen bekijken. Deze heeft mijns inziens een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben erg tevreden over All Secur. Ook United Consumers kan ik aanbevelen. Je schrijft niet wat voor verzekering (welke dekking) je zoekt en voor wat voor auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vergeleken via http://www.independer.nl en kwam uit op ALLSECUR.
Op de site kunt u verschillende verzekeraars vergelijken met elkaar van WA, WA Beperkt casco en All Risk.
Het scheelt echt een slok op een borrel.
U kunt ook de zorgverzekeraars vergelijken met http://www.independer.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inshared Is goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bij zelf.nl verzekerd ,is een sns reaal verzekering.
Zeer scherpe prijs ,en goede service !
Ik heb nl mijn voorruit laten vervangen ,achteraf door een bedrijf dat niet bij snsreaal aangesloten was !
Dus moest ik het eigenlijk zelf betalen .
Ik heb gebeld met zelf.nl en het probleem uitgelegd,en het werd toch vergoed !