De auto sluit alleen met sleutelknop maar open niet, bij sleutel erin steken draait het niet, hoe los ik dit op?

Mijn auto sluit alleen met de sleutelknop maar opent niet, en als ik de sleutel in het gat steek maakt het geen beweging.. hoe kan dit??
Ik kan ook totaal niet drukken op de knop voor open te gaan maar als ik wil sluiten kan ik wel drukken

6 maanden geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Het lijkt er op dat iets blokkeert binnen in het slot.

Dit kunt u mogelijk oplossen door:
Wat siliconenolie in het sleutelgat te spuiten en/of:
Met een hamer wat tikken te geven op het slot.
Door deze energie kan in het slot een onderdeel zich verplaatsen, zodat de blokkering wegvalt.
Edraket
6 maanden geleden
Rmy
6 maanden geleden
Het knoppje op mijn sleutel voor te ontgrendelen werkt niet maar om te sluiten wel. Hoe kan dit dan
ronron1212
6 maanden geleden
Als de der open is hoe sluit je die dan anders hoe weet je dat dan? Ga er mee naar de garage.
Rmy
6 maanden geleden
Sleutel is kapot en het slot ben naar de garage gegaan. Heb een nieuwe moeten bestellen pffff zo duurr seg