met 6kinderen met openbaar vervoer ov kaart?eenmalig hoe doe je dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Dan moet je 6 keer een niet persoonlijke OV chipkaart kopen (die je vaker kunt gebruiken) of je moet in de bus een OV kaartje kopen.

Toegevoegd na 3 uur:
Als je vaker gaat zijn de niet persoonlijke kaartjes wel handiger, maar omdat deze eenmalig 7,50 kosten is dat eigenlijk niet zo handig voor een groot gezin. Er zijn geen groeps OV kaartjes.

Als de buschauffeur kaartjes heeft dan zijn dat wegwerp chipkaartjes, maar die zijn wel een stuk duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook een paar wegwerp OV kaarten nemen, hier staat al een bedrag op en als dit dan op is kan je hem weggooien

Toegevoegd na 10 uur:
http://www.gvb.nl/reizigers/kaartjekopen/Pages/ReisproductenOV-chipkaart.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt geen OV kaart kopen waar al een bedrag op staat. Er zijn wel eenmalige kaartjes in bussen te koop, net als vroeger.
Het hangt sterk af met welk openbaar vervoer / welke maatschappij je gaat reizen. (daarom maar even bijgaande link).