wat wilt het zeggen als je pakketje "first class" word verzonden?

Dit stond bij de beschrijving van een shipment van een uitlaat die ik in engeland heb besteld.
houd dit in dat het dan sneller gaat ofzo??

Toegevoegd na 38 seconden:
of krijgt mijn pakketje dan een fijne stoel en meer beenruimte....;)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik kon verder niet uit andere opties kiezen.
maar de verzendkosten bedroegen 25 pond...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je pakketje krijgt af en toe een aai over zijn bol ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denk ik dat ik mezelf voortaan ook maar verpakt laat vervoeren

Antwoorden (2)

volgens mij gaat het pakketje dan sneller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan het dan sneller gaan??
gaat het dan met vliegtuig ipv boot ofzo...??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals de Heer Burgers een keer zei, ze zullen halve containers / vliegtuigen niet laten vliegen. Dus ik denk zélf niet dat het iets te maken heeft met snelheid. Heb je er meer voor moeten betalen? kon je kiezen uit andere opties? zo ja, welke? en misschien heeft het iets te maken met de verzekering...? Succes!
Er is iets fout gegaan met het verzenden van jou uitlaat .
Normaal gesproken had die uitlaat al lang in jou bezit moeten zijn .
En nu proberen zij om die uitlaat bij een willekeurige vervoerder te verzenden die op korte termijn naar nederland gaar .