Als ik een pakketje ga opsturen via TNT heb ik dan perse een pakketzegel nodig of kan het ook met postzegels?

Toegevoegd na 44 minuten:
Het gaat om een pakket, niet om brievenbuspost.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt wel postzegels gebruiken, maar je moet al gauw 6,75 euro plakken, dus dan is een pakketzegel zeker zo makkelijk. Bovendien moet je toch naar het postkantoor om het af te geven,want een pakket past niet in de brievenbus

Je moet echt een pakketzegel hebben. Postzegels zijn voor brieven, dus voor een pakket moet je een pakketzegel hebben.

pakketjes die nog door de brievenbus kunnen, mag je ook frankeren met postzegels, op postnl kun je vinden hoeveel erop moet aan postzegels op het gewicht gebaseerd,

Je moet een pakketzegel hebben, het is namelijk nog niet zo lang geleden dat de divisies van pakket en post gescheiden zijn. de pakketen vallen onder TNT Post en brieven e.d. vallen onder PostNL. Je dient dus ook een pakketzegel dan van TNT te hebben.

Hier op het service punt plakken we er gerust postzegels op.. Als het maar genoeg is en je het pakket niet wilt volgen via track en trace

ik heb zelf weles zegels geplakt op n pakje en die doe ik dan zelf altijd in de postzak op t postkantoor.nooit afgeven aan de balie want dan persen ze het door n dun gleufje heen en als dat niet gaat moet je 6,75 betalen. hopelijk hebben ze n postzak in je kantoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100