op de ns site lukt het me maar niet om te vinden wat de maandtrajectprijs is voor de reis krabbendijke- breda.Wie kan me helpen?

mijn dochter is nog geen 18 dus geen ov jaarkaart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Prijs voor deze reis 2e klas 1e klas
Maandtrajectabonnement € 285,90 € 486,00
Jaartrajectabonnement1) € 2745,00 € 4667,00

reis invullen op planner dan toon advies en dan en dan uitgebreid reisadvies aanklikken

Toegevoegd na 56 minuten:
Prijs voor reizen door heel Nederland 2e klas
Dagkaart € 47,00 €
OV-Dagkaart € 52,50
Maandnetabonnement € 364,90
Maandnetabonnement met OV € 438,40
NS-Jaarabonnement1) € 3503,00
OV-Jaarabonnement1) € 4084,00

Met deze kaarten kun je door heel nederland, dus zijn duurder natuurlijk. Er is ook een site met speciale tarieven, maar die kreeg ik niet geopend.
Misschien toch even station bellen
succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook gepoogd, maar het is mij niet gelukt het te vinden. Knap hoor! +
Het maandtrajectabonnement kost € 285,90. Zie de bron voor een schermafdruk.

Toegevoegd na 59 seconden:
Met bron bedoel ik de afbeelding! ;-)