Bij wat voor bedrijf kan ik het voordeligst terecht om een wasmachine van adres 1 naar adres 2 te laten vervoeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Geen familie of vrienden beschikbaar met busje of aanhanger?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn ook wel websites waar je diensten kunt ruilen. Je kunt daarop aangeven wat jij zoekt en wat je eventueel aanbiedt voor iemand anders.

Het beste antwoord

Ligt eraan hoe ver het is

Als je rijbewijs hebt kun je een combootje o.i.d. huren voor een paar uur bij een auto verhuurbedrijf

Zoniet kun je op marktplaats die dienst zoeken, en dan dus iemand met een busje die aanbied spullen te vervoeren.
Ze zijn er want ik heb ze zelf gezien

Als het echt ver is dan zal je idd een transportbedrijf in moeten schakelen, kan dan wel even duren voor de machine op de plek van bestemming is want ze moeten hen inplannen in een route
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De goedkoopste bedrijven die dit doen zijn vaak niet landelijk maar gewoon iemand die even helpt voor een paar tientjes. Lastig dus om antwoord op te geven. Als je echt goedkoop wilt zijn zou ik het eerst via mond-tot-mond reclame proberen: Zeg ken jij iemand die voor een paar tientjes en de brandstof een wasmachine wil vervoeren?" Eventueel probeer je dat via marktplaats. Grote landelijke bedrijven zijn juist duur in dit soort kleine klusjes en er is vast wel iemand met een aanhanger of een peugeot partner in de buurt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verreweg de goedkoopste manier voor dit soort klusjes zijn Fam. vrienden buren en kennissen. Die heb je toch ook hier voor. Daar ga je toch geen bedrijf voor inschakelen.