Waarom kan je bij de aanschaf van een bepaald merk tractor de kleur niet kiezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
4K

Antwoorden (6)

Omdat elk merk een vaste kleur heeft bv newholland is altijd blauw, John deere groen... Dat is gewoon zo,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een merk staat voor een kleur, er zijn merken geweest waar je kon kiezen uit twee kleuren, oa Newholland, toen nog in de blauw van Ford en rood van Fiat.
ik denk niet dat er ooit kleuren te kiezen zijn op tractors
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de boeren de kleur helemaal niet belangrijk vinden, wie let daar nou op als hij onder de modder zit. Allemaal dezelfde kleur maakt de prijs van eentractor veel goedkoper, dan is er maar een spuitlijn in 1 kleur nodig
12 jaar geleden
Omdat als een tractor doet wat je er van verwacht je op den duur vanzelf zijn kleur gaat waarderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tractor is voor de boer niets meer of minder dan een belangrijk stuk gereedschap. De kleur daarvan is totaal onbelangrijk. De lak zit erop om hem tegen roest te beschermen. Je kunt andere werktuigen zoals draaibanken, zaagmachines en zo ook maar in 1 kleur krijgen, de standaardkleur van de fabriek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de kleur een stuk herkenning is voor veel merken. Zo kun je vaak van veraf alleen al aan de kleur zien van welk merk een tractor is. Het enige merk waarvan ik weet dat er wel uit verschillende kleuren gekozen kan worden is Valtra.