Ziekenwagens die geschikt zijn voor het transport voor zeer dikke mensen wegen vijfduizend kilo.

De ambulances worden ook voor normaal vervoer ingeschakeld, maar zijn ook geschikt om voor patiënten van meer dan 150 kilo te vervoeren. De ziekenwagens worden gemaakt in Engeland en Duitsland. Daarnaast kunnen ook mensen langer dan twee meter in de ambulance worden vervoerd. De mega ziekenwagen weegt vijfduizend kilo, dat is 1500 kilo meer dan een normale ambulance van 3500 kilo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gewicht van een ambulance bedraagt 5000 kg