Goedkoopste auto qua verzekering??

Ik word binnenkort 18 en wil graag een 1.6 vtecje halen: gewoon omdat het kan!
Maar..
Ik heb zitten kijken: als 18 jarige beginnende bestuurder ben je rond de 80 euro per maand kwijt aan het verzekeren van je auto.
Nu vroeg ik me af wat de GOEDKOOPSTE auto is qua verzekering (dus geen belasting).

En wat ik eventueel zou kunnen overwegen tegenover een civic : dus iets wat licht is en minstens 100 pktjes heeft en in dezelfde prijsklasse valt

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor je verzekering moet je gaan lobbyen! Bel een verzekering op en vraag wat zij jou kunnen aanbieden! Dan bel je een andere op, en vraagt wat zij te bieden hebben. Als dat hoger is dan de eerste, dan geef je aan dat die andere verzekering veel meer korting geeft. En als ze jou willen als klant, wat ze dan maximaal als korting kunnen geven! Dan bel je de eerste weer op, zelfde verhaal. Of een derde, etc., etc. Zo kun je veel meer korting bedingen dan de standaard die ze aanbieden! Vergeet niet, ze willen graag klanten, want dat betekend elke maand inkomsten voor zo'n bedrijf! Dus vaak kunnen ze wel meer korting geven dan ze in eerste instantie zeggen! Ik zat vanaf mijn eerste jaar al bijna aan een max korting! Scheelt al gauw een vakantie per jaar. Succes!

peugeot 205 GTI? Astra ? Op je vaders naam zetten, en van zijn schadevrije jaren profiteren. Zelf die jaren opbouwen, dus verzekeren op jouw naam, als je boven de 23 bent! Succes. Zonde van je geld en er verandert niets als t op je ouders naam staat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100