Hoeveel km rijd je gemiddeld per jaar?

als prive-chauffeur rijd k gemiddeld tussen de 1500 en 2000 km per week. Op jaarbasis ongeveer 100.000 km

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
5K

Het beste antwoord

ik heb geen auto ik fiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

rond de 25K per jaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gemiddeld aantal km in de lage landen ligt rond de 15000 km. Zelf heb ik ooit als repoman voor GMACC een gemiddelde van 90000 km gereden wat ik onverantwoord vond : je leeft bijna in de wagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeveer 25.000
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.000 voor vakantie, en ik denk zo'n 15.000 voor dagelijks gebruik (daar vallen ook zakelijke KMs onder)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
16000 km/jaar, soms 17000. Daarvan is een kleine 10% zakelijk, de rest privé.

Woonwerkverkeer doe ik met fiets en trein. Da's sneller en stressvrijer, zeker gezien het feit dat hier twee keer per werkdag de snelwegen een paar uur lang worden afgesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.000 km. Woon-, werkverkeer. Vakanties in Nederland.
Ik kan naar mijn werk fietsen (7 km) maar doe dat meestal niet. Verbeterpuntje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeveer 20K.
lang niet zoveel als jij (gelukkig...)

Toegevoegd op 09-06-2009 14:48:07
woon-werk op de motor, trouwens.
bevalt stukken beter dan de file.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er stiekem heel veel mensen op hun werk zitten en ondertussen GV in de gaten houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ME 2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@C4th, U2? Motor... of...
Ik rij zo'n dikke 20.000 per fiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben student. Maar maak met mijn auto gemiddeld 21.000 km per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik rij gemiddeld 11000 km per jaar en mijn vader 5000 km per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15000 met 2 auto´s...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik heel erg mijn best moet doen om op de 1000 km per maand te komen. Dus zal jaarlijks niet echt boven de 12.000 km uitkomen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Circa 30.000 km met de auto
Circa 1250 km met de fiets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Per fiets denk ik ergens tussen de 2000 en 3000 km.
Per trein denk ik ergens rond de 6000 km.

Het is een inschatting, je stelt wel moeilijke vragen hoor. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afwisselend 12000 tot 15000 per jaar
Overigens ga ik dagelijks met de fiets naar het werk.