Hoeveel km moet een auto kunnen rijden?

Hoeveel km is veel voor een auto en wanneer moet je hem dan eigenlijk niet meer kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ligt eraan wat voor brandstof en hoe oud hij is. Maar een benzine of gas boven 200000km heb ik niet meer nodig terwijl een diesel normaal gesproken nog niet op de helft is. Maar als je een auto koopt moet het gevoel erbij goed zijn en natuurlijk de garantie afspraken.

Dat is afhankelijk van merk en type. Een volvo rijdt over het algemen met gemak 300.000km maar een Peugeot of net zo goed een ander merk kan et bij 180.000 al begeven. Het is maar net of tie al z'n beurten krijgt. Ik zelf koop geen auto's meer onder de 100.000 maar dat is ieder voor zichzelf. Het is maar net hoeveel je rijdt en hoelang je er nog mee vooruit wilt.

Een goed onderhouden auto moet makkelijk 3 ton kunnen rijden! Een Volvo of mercedes of audi zal met gemak 5 ton rijden, als hij op tijd zijn onderhoud krijgt Het is afhankelijk van het merk, de leeftijd, en hoe de auto is onderhouden. Daarnaast is het even goed om jezelf af te vragen wat je van een auto verlangt en wat je plannen zijn! Voorbeeld: Wil jij een leuke auto voor weinig geld, en rij je hooguit 5000 tot 10000 km per jaar, dan kun je gerust opzoek gaan naar een auto met een hoge km stand. Het is wel van belang dat je er zeker van bent dat de onderhoudshistorie up to date is! Een toyota is een goede auto, die ook een lang leven kan hebben. kijk naar de starlet en corolla, zijn top auto's. Een renault ouder dan 5 jaar zou ik nooit kopen! Een laguna is zelfs nieuw onbetrouwbaar. Koop je een volvo of een audi dan wil je nooit meer anders! zelfs op leeftijd en met een hoge km stand blijven het fijne auto's.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100