Waarom duurt het zolang voordat mijn kado van keuzekado bezorgd wordt?

Ik had van mijn werk een kerstpakket gekregen waarmee ik artikelen kon bestellen van keuzekado.
Dit heb ik al een tijdje geleden gedaan, maar nog niets binnen gekregen.
Er stond op de site dat een pakket binnen 5 werkdagen verstuurd wordt, maar dat het wel 15 werkdagen kan duren voordat het aankomt. Dit vind ik niet zo erg, maar ik vraag me af waarom het zo lang duurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

herkenbaar! Heb je ook de handdoeken besteld? Inmiddels heb ik ze vorige week binnen in een originele kerstpakketdoos! Maar waarom dit zo lang heeft moeten duren? Geen idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bel even met de contactpersoon van je werk die het kerstpakket heeft geregeld. Die kan contact opnemen met de leverancier. Misschien is je aanmelding vergeten of is het nog erg druk......