Welke formaat moet ik de gedownloade clipjes branden, om deze op mijn klapscherm te laten afspelen? De klapscherm ondetsteund MPEG-4

Ik heb al met DivX geprobeerd en Avi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een draagbare dvd-speler met scherm? Zoja zeg dan even welke precies. Merk/type.

Antwoorden (2)

Mpeg-4 is hetzelfde als mp4, dat zal je dus moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat dacht je van... MPEG-4??
of is dat een heel raar idee.
je kan ook een video converter gebruiken die je filmpjes omzet naar MPEG-4

geef anders wat meer info over wat het `klapscherm`wat ondersteund dezen nog meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mpeg4 heb ik ook al geprobeerd . De scherm speelt wel films af