Ik denk dat je railrunner bedoelt, en deze is alleen geldig in de trein en niet in de bus/tram enzovoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit ook al een beetje in de naam: Rail.

Andere antwoorden (1)

de railrunner is inderdaad niet geldig in de bussen en trams, daarvoor heb je speciale roze buskaarten, die voor hond en kind afgestempeld kunnen worden. al heb ik heel vaak als met 1 van beide reis dat het geeneens willen afstempelen :)
maar toch voor de zekerheid.