Uw foto is alleen bruikbaar als deze voldoet aan de volgende voorwaarden:

•De foto moet goedgelijkend en van een recente datum zijn.
•Het volledige gezicht en beide ogen moeten ook met hoofdbedekking goed zichtbaar zijn.
•Beide ogen moeten goed zichtbaar zijn, een donkere bril uitsluitend op aantoonbaar medische gronden.
•De foto mag zowel in kleur als zwart-wit.
•De foto moet scherp zijn, voldoende contrast hebben en mag niet te licht of te donker zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je je foto via internet upload, komt er automatisch in beeld te staan of de foto gebruikt mag worden of niet, samen met de punten waarop deze kan worden afgekeurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stap 1: Introductie
In enkele stappen vraagt u een persoonlijke OV-chipkaart aan. Hiervoor is nodig:

digitale foto van uzelf (mag bijvoorbeeld ook een vakantiefoto zijn)

betaling met iDEAL

Nederlands (post)adres

dat staat op de site van OV zelf
Zou het dan nog uitmaken als het gewoon ook een vakantiefoto moet zijn?