Om welke redenen kan je een piano beter door een gespecialiseerd bedrijf laten vervoeren?

Hoe doen zij dat dan precies? Hebben ze een soort draagsysteem in de vrachtwagen/busje o.i.d. dat schokken tegengaat of zetten ze de snaren vast zodat er niks in het binnenwerk kan beschadigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

nou, zij zijn gespecialiseerd in dit soort dingen. dus zou houden rekening met alles.
en ze zetten hem ook op thuis (als je een vleugel hebt) en als je een gewone piano hebt, dan brengen zij hem netjes binnen.

ook geven zij een garantie dat hij goed aankomt. en de snaren zitten toch al vast... in de piano zelf.