Hoe kan je het beste lopen na ijzel?

Even naar de bakker lopen was een serieuze opgave vanochtend; Hoe hou je je het beste staande bij ijzel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Spijks onder je schoen of heel hard stampen! Helpt goed of vraag dat iemand je wil sleeën kan je ook niet vallen XD

Er zijn 2 dingen die heel goed helpen: sokken over je schoenen doen of schuursponsjes onder je schoenen binden (met de groene kant onder). Anders dan dat... heeel goed oppassen waar je loopt en proberen stukken sneeuw te vinden waar je wel grip hebt.

Bevestig een aantal kroonkurken op een lederen riempje . Die bindt je rond je schoen met de kroonkurken op het loopvlak uiteraard. Er zijn ook al zo'n systemen te koop in natuursportwinkels.

Wat ik doe is, ik 'glij' mezelf er over, een soort van schaatsen, dan val ik niet, ik denk neit dat jij dat uitgebreid kan doen, maar een beetje mee glijden, wel recht op blijven staan, dan is je gewicht het beste verdeelt over je lichaam, meeste in je benen, zodat je beter blijft staan. Anders proberen in de 'gaten' van het gladde ijs te lopen. grote stappen zetten werkt ook(automatisch langzaam), alleen ziet dat er wel een beetje raar uit. Succes! Toegevoegd na 1 minuut: Heel langzaam lopen en stevig staan werkt, voor de rest maakt het drukken niet echt uit, als je maar niet te snel gaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100