Hoe verander ik de tijd in een nieuwe Mercedes benz sprinter?

Hoe doe je dat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
9.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er via deze site niet uit komt, kun je natuurlijk even naar de Mercedes-dealer gaan. Die kunnen 't je zo vertellen en zullen je heus niks rekenen.
jc54
13 jaar geleden
Inruilen, als het zo moeilijk is.

Antwoorden (3)

Even het instructieboekje lezen :)) Suc6.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als je geen Duits ken
MissBiggie
13 jaar geleden
Wacht morgenochtend eens af. Misschien gaat het vanzelf ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe moet dit dan?
MissBiggie
13 jaar geleden
Is voor jou niet van belang Heidi, jij hoeft het niet te doen
als je ermee in de tijd wil reizen zou ik het niet weten.

maar als je de tijd anders wil #instellen# en het een nieuwe auto is heb je er vast een boekje bij gekregen waar het in staat.
anders zou je even de dealer kunnen bellen voor instructies..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de oudere sprinter stak er een plastic staafje uit het dashboard, als je deze naar links draaide ging de uren erbij, als je m naar rechts draaide gingen de minuten erbij. Grote kans dat dit bij de nieuwe sprinter hetzelfde is gebleven! Succes!