Kan je noorse "innland" postzegels in nederland gebruiken?

Toen ik in Noorwegen woonde heb ik Noorse postzegels aangeschaft, maar heb ze in die tijd niet opgemaakt. Nu terug in Nederland vraag ik me af of ik ze nog kan gebruiken. Er staat innland op de zegels, wat binnenland betekend dus ik ga ervan uit dat het niet kan, maar het is altijd de moeite waard om het te checken. Zie afbeelding voor de postzegels in kwestie.

Picture for question
een jaar geleden
1.7K
Utrecht
een jaar geleden
Sinds wanneer behoort Nederland tot het binnenland van Noorwegen?
Ik hoop dat de vraag niet serieus bedoeld is...
Inekez1
een jaar geleden
Het zijn wel hele mooie postzegels! Ik zou ze lekker bewaren. Of gebruiken als extra sticker op een poststuk voor een liefhebber van honden en/of van Noorwegen.
Pieterke
een jaar geleden
In Noorwegen betalen en de Nederlandse post het werk laten doen?
Amadea
een jaar geleden
Heb je nog vrienden of kennissen in Noorwegen wonen, dan zou je de postzegels naar hen kunnen toesturen (met een Nederlandse Europazegel erop) en vragen of ze het bedrag dat ze waard zijn op jouw bankrekening willen overschrijven.

Antwoorden (1)

Nee in Nederland moet je Nederlandse postzegels plakken.
een jaar geleden