Moet ik mijn pakketje tekenen?

Toegevoegd na 36 seconden:
Ik heb gisteren een pakketje besteld en ik ben deze week niet meer thuis dus ik zou graag willen weten of ik mijn pakketje moet tekenen of ze het gewoon in de brievenbus steken. Het ik een pakketje van 0.08 kg en het is gekocht op een webshop en het word verzonden via bpost.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
BarendV
6 jaar geleden
Het antwoord op deze vraag kan alleen via de desbetreffende webshop verkregen worden. Succes.
samaiphon
6 jaar geleden
geen probleem als je niet thuis bent.
het wordt aangeboden op je adres maar indien niemand om te ontvangen dan gaat het terug naar het postkantoor dat de levering doet en daar kan je het nog tot 14 dagen gaan ophalen denk ik.
anders moet je de site eens opzoeken waar je meer uitleg kan vinden veronderstel ik...

Antwoorden (1)

Meestal als je niet thuis bent geven ze het af bij de buren als het niet door de brievenbus kan. Moet er getekend worden mogen de buren dat ook een kruisje is zelfs dan al gemoeg of jij zelf moet dat niet willen daniet je dat doorgeven aan de post NL.