Waar kan je de betekenigs van de de cijfercode (onderdelen) vinden wat op de factuur van de garage staat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Hallo Lonneke881,
Dit is niet te beantwoorden, hij lijkt mij wijzer om dit even bij de garage te vragen.
Het kunnen hun eigen codes zijn voor onderdelen, werkzaamheden etc.

Succes
Leonard

Toegevoegd na 1 minuut:
waarschijnlijk barcodes van een tijdregistratie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk type auto bestaat uit onderdelen en elk stuk heeft zijn eigen nummer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hierdoor zijn het direct ook unieke nummer voor in de computersystemen