is er een garage hoger dan 2.60 meter in schiedam?

wij moeten ons volkswagen van 2.50 stallen in de buurt tegen vergoeding willen wij graag een garage huren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn 4 parkeergarages in schiedam, allen lager dan 2.60m
Een alternatief zou kunnen zijn een garagebox te huren, al is dit duurder dan een caravanstalling.

Antwoorden (2)

Bij de caravanstalling van Nooteboom, kun je ook een busje van dergelijke hoogte kwijt.

Nooteboom, Polderweg 260, Schiedam - 010 4700210
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel, we gaan ze bellen en kijken of het goed is. ;D
Hallo Superyoshi,

Gewoon caravanstallingen zoeken, die zijn er genoeg in schiedam/vlaardingen

Succes,
Leonard

Toegevoegd na 15 minuten:
http://www.deschaapskooicaravanstalling.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel maar die mogen geen busjes, die zijn alleen voor caravans!
maar toch bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de schaapskooi in Vlaardingen staan ook campers, dus daar zal je ook wel een busje mogen stallen
Het ligt aan de Vlaardingsedijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ons bedrijf biedt luxe stallingsmogelijkheden voor onder andere caravans, vouwwagens en auto’s. Op het terrein bevinden zich diverse moderne loodsen, waarvan 2 voorzien van een bovenverdieping incl. lift. Om te voorzien in de grote vraag naar stalling binnen de regio bieden wij ook plaatsen aan op ons buitenterrein. Veel klanten maken hier gebruik van tot er binnen een plaats beschikbaar komt. Wij zijn geopend van maandag t/m zaterdag. Op zondag zijn wij gesloten en daarom ook telefonisch niet bereikbaar.
http://www.deschaapskooicaravanstalling.nl/ Deze kan dus prima !
van mij een +