Welke Ikea zit dicht bij de snelweg?

We gaan zaterdag van Zwolle naar Rotterdam, nu zit er volgens mij ergens halverwege een IKEA die je vanaf de snelweg kunt zien, weet iemand welke dat is?

Toegevoegd na 1 uur:
De vraag was kennelijk niet helemaal helder, ik bedoelde inderdaad welke ik tegenkom. Dank voor jullie meedenken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In Hengelo zit de Ikea 100m van de snelweg Toegevoegd na 16 minuten: OK, je wilt niet de IKEA het dichste bij de snelweg weten, je wilt weten welke je tegenkomt. Dan bedoel je de ikea Utrecht

Dat is de Ikea bij Amersfoort. Toegevoegd na 1 minuut: Oh wacht, daar kom je niet langs als je van Zwolle naar Rotterdam gaat. Ik vermoed dan dat het de Ikea van Utrecht of Delft is. Beiden liggen "aan" de snelweg, zichtbaar vanaf de snelweg.

Ook bij Utrecht zit de Ikea langs de snelweg Toegevoegd na 2 minuten: Die in Amersfoort ligt een paar minuten van de route naar Rotterdam, maar is wel goed te bereiken via iig Amersfoort-Noord op de A1 en volgens mij ook via de afrit Amersfoort Vathorst langs de A28.

Utrecht zuid, lang de A12. Toegevoegd na 4 minuten: http://www.winkels-nederland.nl/winkels/Ikea/Utrecht.html

A28-A12 afslag Nieuwegein IKEA UTRECHT

Duiven, ook vlak aan de snelweg. Wel wat lastiger om er te komen, maar toch.

Delft A13

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100