Hebben jullie óók zo'n slechte ervaring (nog afgezien van de 'vette' prijs), met de sausijzenbroodjes van Transavia.com?

Ik vind het elke keer weer een culinaire 'afgang' als ik daar hoog boven de wolken een hap in zet. Het moet toch mogelijk zijn anno 2009 een bladerdeegproduct knapperig te houden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor een culinaire hoogtepunt moet je imo niet bij de catering van een vliegtuigmaatschappij zijn. Daarnaast betaal je veels te veel geld voor deze rommel. Mijn advies; Neem zelf je broodjes mee, en als dat niet mag, eet op het vliegveld bij een goede restaurant aldaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kwestie van kosten. Beter eten kan, maar dan wordt 't ticket duurder en stap je automatisch over naar een goedkopere maatschappij - en daar zijn de broodjes alsnog weer matig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hmm ja daar zeg je wat. Maar 't principe is eigenlijk wel 't zelfde: als je beter wilt eten, zul je NOG meer moeten betalen. Dat hebben mensen er niet voor over.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist, als je in dat vliegtuig zit, moet je die viezigheid kopen (of niet), ongeacht de prijs.
Indien je zou weten wat daar echt in zit , eet je vanaf nu alleen nog gezonde volgranenbroodjes met verse groenten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Transavia is voor mij per definitie een slechte maatschappij. Ik ben er namelijk niet van gediend om als nummer behandeld te worden. Aan het eten op zich zou het niet mogen liggen, want dat komt voor de meeste maatschappijen die op/van de Nedrlandse luchthavens vertrekken allemaal van Martinair Catering. En zeer zeker van de maatschappijen die onder KLM vallen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het enige voordeel van die dingen is dat ze warm zijn (als je "geluk"hebt).
Doe mij maar Singapore Airlines of het voormalige Swissair.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel goed gegeten in een vliegtuig, maar inderdaad niet met Transavia. De laatste keer was met een Roemeense maatschappij, dat krijg je hier alleen nog met business-class.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog nooit een sausijzenbroodje gehad bij transavia, wel van die kleine minibroodjes met kaas of andersoortig beleg..... Dus helaas geen ervaring al vind ik wel dat de broodjes iets groter mogen want echt de honger stillen doen die kleine broodjes natuurlijk niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij turkis arlines mag je kiezen uit kip of makaroni.
ik zelf vind de kip lekker maar hun toetje daar begin ik niet eens aan