Een platformmedewerker is verantwoordelijk voor het laden en lossen van vliegtuigen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En weet je ook wat je per uur verdient als platformmedewerker?
ronron1212
12 jaar geleden
Dat zal vanaf het minimumloon zijn als je geen ervaring hebt
Dat ligt er aan wat hij daar komt doen? en via wat voor bedrijf.

Als je de bagagedienst bedoelt. dan laden zij inderdaad bagage. Of met de hand of met palletloader.
Loon ligt wel wat hoger dan minimum vanwege de zwaarte van het werk. en is niet vaak full-time.
En vaak moet je een rijbewijs hebben.