Wie bereid het eten aan boord van een vrachtvliegtuig ?

Moeten de piloten van een vrachtvliegtuig hun eigen eten opwarmen aan boord van een vrachtvliegtuig op lange afstanden . Er zijn toch geen stewardessen aan boord ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

De catering bezorgt net als in een passagiersvliegtuig eten. En best veel kan ik je vertellen. En dat warmen ze zelf op en de koffie gaat via een speciale koffiezetter.

En als ze longhaul vliegen dan zijn er toch meer als 2 aan bord dus kunnen die het opwarmen.

De overblijfselen zijn een gewild item voor de vrachtafhandelaars.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, en ook hun eigen koffie zetten enz. Direct achter de cockpit is een pantry met hun catering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is de Catering Services voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een vracht vliegtuig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die zetten het aan boord vóór de start, maar opwarmen tijdens de vlucht (en opeten ;-) ) moeten ze toch écht zelf doen, hoor
Koud voedsel en warm voedsel word in miniwagentjes het vliegtuig ingereden en in het vliegtuig zogenaamd ingeparkeerd. Heeft men wat nodig is het gebruiksklaar. Bovendien in een vrachtvliegtuig gaat alleen maar voedsel voor de bemanning mee, want zelden is er passagierszetels aanwezig. Dus hoef je voor hun ook geen voedsel mee te nemen.