Mag je normale shampoo pakken in je koffer hebben als ruim bagage?

of moet het speciaal iets zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

Voor de ruimbagage mag gelijk welke shampoo nemen,er is enkel een beperking qua volume voor de handbagage.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ter toevoeging: je mag bij elkaar maximaal 1 liter vloeistof meenemen in je handbagage. Echter mag elke verpakking slechts 100 ml groot zijn, dus maximaal 10 artikelen van maximaal 100 ml groot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en verpak de shampoo en alle andere vloeibare producten goed in je koffer, liefst in een goed afgesloten plastic zak, omdat ze door de druk open kunnen gaan, je hele koffer onder de shampoo dat wil je niet !
+
Volgens mij niet want dat valt onder spray's.

Vloeistoffen en toiletartikelen in de handbagage:
enkel in een doorzichtige, hersluitbare plastic zak met een maximale inhoud van 1 liter.
De individuele verpakkingen in de handbagage mogen niet meer kunnen bevatten dan 100 milliliter.
Hoogstens tien flesjes van 100 milliliter per passagier.
Tonen bij controle.
Vloeistoffen en gels: zoals dranken, soep, siroop, crèmes, lotions en oliën, parfums, sprays, gels (ook haar- en douchegel), vloeistoffen onder druk (deodorants, maar ook scheerschuim), pasta’s (ook tandpasta), mascara, ezv.

PS: formaat handbagage 55 x 40 x 20 cm.

Toegevoegd na 1 uur:
In ruimbagage gelden andere regels welke u in bijgaande link kan lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag gaat over RUIMbagage, niet over HANDbagage....