Hoeveel sigaretten mag ik mee vanaf Duitsland (Weeze) naar Frankrijk (Beziers) in het vliegtuig, en in welke bagage moet dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Binnen de EU-landen onderling mag een volwassen persoon 800 sigaretten (= 4 sloffen van 200 sigaretten) invoeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Frimu2
10 jaar geleden
Als je het tax free koopt....kan het al niet meer in je ingecheckte koffer. En kan het dus alleen als handbagage.Maar het maakt uiteindelijk niet uit waar het inzit......als het totaal maar niet meer is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Binnen de eu kan je niet tax-free kopen