Gebaseerd op een kerosineprijs van gemiddeld $ 3 per US gallon voor een Boeing 747-100, kost een volle tank ongeveer $ 145.000,- .

Toegevoegd na 7 minuten:
Een volle tank van een Boeing 747-400 kost ongeveer $ 170.000,- .
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat inclusief zegetjes of airmiles ?? :D
tinus1969
10 jaar geleden
Maar daarmee vliegt zo'n 747 wel van Amsterdam naar Singapore.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou inderdaad de volgende vraag zijn: hoeveel kilometer doet ie met een volle tank?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met volle tanks is dat 9800 km voor een -100 en 13450 km voor een -400. Het grootste bereik heeft de E-4B variant, misschien beter bekent als "Air Force One" ,want die kan in de lucht bijtanken.