weet iemand waar je een vliegtuig kan ontwerpen op de comuter?

Ik wil graag mijn eigen vliegtuig op de computer ontwerpen. ik had al een site van boeing gevonden wat perfect was, helaas kon je er zelf geen meer maken alleen kijken weet iemand een site of (gratis) programma??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kunt Google Sketchup gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar komt een hoop bij kijken mn pa heeft zn eigen vliegtuig gemaakt maar het moet aan heel veel eisen voldoen

je kan wel een body kopen (geraamte van een vlieg tuig)
en de handleiding(dikke pillen in het engels) voor het vliegtuig wat je wilt maken bijv een mla rans ss(die heeft mn pa gemaakt PH-3N1)

maar helemaal zelf ontwerpen zit er denk ik niet in wel zelf bouwen