De *reactie* van SimonV is eigenlijk al een heel goed antwoord: ongeveer 1 uur en 40 minuten, met een straalvliegtuig zoals een Boeing 737 bijvoorbeeld.

In Oslo aangekomen ben je eigenlijk al een stukje voorbij het begin van Noorwegen gevlogen.
Als je een vlucht naar het dichterbij in Noorwegen gelegen Stavanger kiest is de afstand minder ver. Maar als er dan minder snelle vliegtuigen (met propellers) op die route ingezet worden, kan de vliegduur juist toch wat langer uitvallen. Bijvoorbeeld 2 uur.

En als je helemaal naar het veel noordelijker gelegen Tromsö of Bardufoss vliegt, ben je zelfs met die snellere Boeing 737 zowat drie uur in de lucht, want Noorwegen is een heel lang land dat vanuit Nederland gezien erg ver richting Noordnoordoosten doorloopt.
Bordensteker