Ik ben opzoek naar een kaart met de aanvliegroutes naar Maastricht-Aachen Airport. Iemand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om zelf te vliegen of om vliegtuigen te bekijken?

Het beste antwoord

Als je een computer bij de hand hebt, kijk dan eens naar het programma via http://www.flightradar24.com/
Daarin kun je precies de bewegingen volgen van vliegtuigen. Daardoor kun je ook de aanvliegroutes zien. Door in te zoomen op Limburg, kun je in de kaart met bewegende vliegtuigen precies zien welk vliegtuig er vliegt met begin en eindbestemming. Mocht je belangstelling hebben voor ook nog de spraak van verkeerstorens en vliegtuigen, dan kun je kijken naar het programma ATCBOXlive! dat je van internet als freeware af kunt halen. Dan heb je op jouw computerscherm zowel de beelden als het geluid. Als je bepaalde vluchten wilt volgen of iemand met het vliegtuig verwacht, dan kun je het vliegtuig op vluchtnummer traceren. Hopelijk kun je hier wat mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de site van Verkeer en Waterstaat zijn vrij onderaan (vanaf pag. 20) in bijgaand PDF-document kaartjes te vinden met aan- en uitvliegroutes van Maastricht-Aachen Airport.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de pc had je jeppview daar zitten landings kaarten in