Kan iemand een goede naam voor mijn bedrijf verzinnen?

Ik ben van plan om een rondvlucht bedrijf te beginnen op het in het noorden gelegen Groningen Airport Eelde. Ik heb de benodigde middelen. Weet iemand een goede naam?

Weet jij het antwoord?

/2500

Rondje om Toegevoegd na 34 seconden: Rondje om . NL

High-up-north

MARCTAir natuurlijk......

wat vind je van: 'Vliegeensvlug' of 'Vliegensvlucht' of 'Vliegeenvlucht'. Of: De weelde van Eelde. Of: Er gaat iets boven Groningen. Of: In de wolken met ........ Toegevoegd na 10 uur: Sorry, ik zag dat een van mijn antwoorden al door iemand anders was gezegd. Maar ik heb nog iets bedacht, namelijk: 'GOEDEVLUCHT'. Dan zou je b.v. een logo kunnen maken met: Een goede vlucht met GOEDEVLUCHT.

Mooie naam lijkt mij H.I.T.S H- High I- In T- The S- Sky

Zorg dat je een naam neemt die exact omschrijft wat je doet en waar je nog een vrije domeinnaam van kunt vinden. Voor de vindbaarheid via de search engines zoals bijvoorbeeld google is dit erg belangrijk. Wij verhuren bijvoorbeeld vakantiehuizen in Kaapstad en gebruiken de naam Kaapstad vakantiehuizen. Succes!

fly away, hot spot, high sky, ter land ter zee en in de wolken, air spotting, madurodam, high defenition, uit de hoogte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100