Waarom vliegen vliegmaatschappijen zoals Singapore Airlines en Cathay Pacific niet in Brussels Airport, wat is de reden ?

Want in Andere Europese landen zoals schiphol of Duitsland hebben ze dat wel ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Lijkt me vrij simpel. De markt regeert. Kwestie van vraag en aanbod. Zo vliegen bijvoorbeeld China airlines, Eva air en KLM van Amsterdam op Bangkok. Thai Airways om die reden dus niet. Maar Thai vliegt dus wel vanaf Brussel op Bangkok. Andere maatschappijen die je wel op Brussel ziet en niet op Schiphol zijn o.a Qatar Airways en het Indiase Jet Airways heeft zelfs een hub op Brussel.

Daarnaast is Brussel naar verhouding met Schiphol of Frankfurt een kleine luchthaven en heeft daarom ook minder aanbod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ is van mij hoor :-)