Wat is de beste raamplaats om aan te zitten in een Airbus A320-200 van Wizzair? Wil geen uitzicht op de vleugel maar ook niet helemaal vooraan zitten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Alles vanaf rij 23 of net voor de nooduitgangen. Maar kijk maar op het plaatje.
( had je ook gezien bij het inchecken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Die Asiana heeft wel een iets andere layout... WizzAir heeft bv geen business class.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Layout blijft hezelfde. Aan de andere kant je hebt niets te kiezen.. Dus zorgen dat je vroeg in de rij staat en rennen om een plaats aan het raam te bemachtigen.
paulus811
11 jaar geleden
bij wizzair kun je priority boeken. Kost een euro of 5, maar dan mag je wel als eerste inchecken en als eerste het vliegtuig in. Mijn ervaring is dat maar een paar mensen dit doen, dus geef een paar euro meer uit en je hebt de plekken voor het uitkiezen.
9A en 9F zijn nog net voor de vleugel, zie http://www.seatplans.com/airlines/Wizz-Air/seatplans/A320-16 (ik zou zelf 6A of 6F kiezen, als dat niet te ver naar voren is)

Toegevoegd na 2 minuten:
Achter de vleugel kan natuurlijk ook wel, maar dan zit je met extra lawaai van de motoren (en wat "vager/onscherp" zicht op de grond door de straaluitlaat)
gvrox