Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik samen met mijn stiefdochter van 17 reizen met het vliegtuig van en naar Italie? Of heeft ze verklaring nodig van haar ouders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
705

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens mij wel, kijk de uitzending van Max Groeten van Max terug (van afgelopen maandag). Daar werd een zelfde soort verhaal verteld. En dat ging niet goed, omdat ze geen ouder/voogd verklaring hadden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het meegemaakt je word aangehouden en je moet een verklaring hebben ik was met mijn broertje en zusje een vriendin van m'n moeder en m'n moeder zelf en aangezien m'n moeder een andere achternaam heeft en m'n vader er niet bij was omdat hij ziek is mochten wij in de eerste instantie ook niet door maar ze hebben m'n broertje en zusje van 7 en 6 jaar uitgehoord en die zeiden wel dat papa ziek is en dat wij op vakantie gaan! Je moet als je geen problemen wil hebben wel kunnen aantonen dat je van je partner een kind meeneemt want voor hetzelfde geld is dit een ontvoering en bellen naar de partner heeft ook geen zin want je kunt maar zo een ander telefoonnummer hebben doorgegeven en instructies aan diegene gegeven!!! In elk geval succes!!! Groeten Jesse
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding