Is het niet tijdens oud en nieuw gevaarlijk om in een vliegtuig te zitten met al dat vuurwerk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

Nee hoor, Vuurwerk wordt niet op de luchthaven afgestoken en een vliegtuig is hoog genoeg als deze eenmaal het hek van de luchthaven voorbij is. Een pijl gaat niet zo erg hoog.

Het is wel mooi om in een vliegtuig te zitten op 00,00 hoor!, Je ziet heel laag een enorme berg vuurwerk afgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het vliegtuig hoog genoeg vliegt zul je er juist van kunnen genieten, het vuurwerk komt nooit zo hoog. Dus maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vliegtuigen vliegen op een hoogte van 15,000 meter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha nou heb ik hier een vuurpijl ..... LoL !!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha, ha ik heb moonrockets, die gaan nog veel hoger toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10000 meter eigenlijk tussen de 9 en 10.000 heb dat onderweg naar Cuba 10 uur in de gaten kunnen houden op het video scherm
rond 00:00 vertrekken en landen er meestel weinig vliegtuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat mag je vinden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet een kwestie van vinden, meer een questie van kijken wanneer bepaalde vluchten vertrekken.