Tijdens een tussenstop met een Transavia Boeing 737 in Eindhoven werd kerosine getankt met de passagiers nog aan boord. Is dat wel toegestaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat mag eigenlijk niet.
Soms wordt het wel gedaan om tijd te besparen en dan spreekt de crew over iets van veiligheidsmaatregelen of een lagedrukgebied.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle antwoorden zijn discutabel; antwoord zou moeten komen van een piloot van Transavia

Andere antwoorden (4)

Ja hoor,
In tegenstelling van wat veel mensen denken mag dat gewoon.
Wij lopen ook egwoon rond die tankwagen als we bezig zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dan moet er tijdens het tanken in iedere deur een stewardess/steward staan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal even samenvatten:

het mag, ja, maar onder voorwaarden.
Als NIET aan deze voorwaarden voldaan wordt mag het dus niet.

Voorwaarden zijn al uitgebreid besproken in de reacties op een ander antwoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat mag officieel niet. Als het fout gaat dan heb je de poppen aan het dansen, maar het gebeurt toch.